mandag, april 25, 2005

Smagen fra 70'erne - Jolly Cola er tilbage

Jeg troede næppe mine egne øjne, da jeg tidligere i dag troppede op i Super Grusen for at hamstre ind til de næste par dage. Det var ikke antallet af pensionister der fangede min opmærksomhed, selvom de nu fyldte godt op foran hylderne med tvebakker og karat kaffe. Nej .. Det var et gensynets glæde med den nye gamle Jolly Cola.

Jolly Cola længe leve

Folk der kender mig personligt, ved alt om min kærlighed til Jolly Cola’en, og hvordan jeg nærmest religiøst har prædiket om Jolly Cola’ens velsignelse, og hvordan Coca Cola var selveste Satan, og Pepsi var anti-krist. Ligesom Jesus (i hvert fald ifølge nogle) er Jolly Cola nu genopstået fra de døde. Og med smagen som de fleste kendere vil huske fra før Jolly fik “ny og mere moderne smag” i slutningen af forrige århunderede. “Med smagen fra 70’erne” som det så poetisk udtrykkes på den genskabte gamle etiket.

Hvor er livet dog herligt igen!!

Jolly Cola @ Vestfyen.dk

Ingen kommentarer: