mandag, januar 30, 2006

Flere danske produkter boykottes

Det er vel næppe gået en dansker forbi, at muslimerne er sure på os, fordi en højreorienteret avis for flere måneder siden valgte at trykke nogle tegninger af profeten Muhammed. Muslimerne er nu blevet rigtigt gale i turbanen, og har valgt at boykotte danske produkter, herunder de danske mejeriprodukter.

Dette er naturligvis et stort slag mod den danske økonomi, men denne blog forudser, at vi nok skal klare os i Danmark, så længe muslimerne bliver ved med at spise vores gode danske svinekød.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lol! Jep, det tror jeg du har så evigt ret i!

Anonym sagde ...

Ja, længe leve grisene!

Anonym sagde ...

Jeg giver dig så meget ret i din fortolkning af situationen, at man skulle tro jeg var kørerlærer.

Det er jeg ikke, men jeg er igang med at lære hvorden man netop får muslimer til at spise svinekød og hundekød. Det gøres nemt og fint ved at forklæde sig som ris og bjæffe, at der ligger søde hellig-kager ovre i den brune skål i vindueskarmen.

Så gnasker de løs i elleve timer.

Da de er færdige, kan du springe ud af dit riskostume og afsløre for dem, at hellig-kagerne bestod af griseringmuskel og hundenosser.

Så skal det nok komme fut i flaget og sko på skulderen.

Som en afsluttende kommentar til min kommentar til din kommentar vil jeg lige sige, at jeg aldeles går ind for, at man arrangerer alle kirker, synagoger, moskeer og især dansk-buddhistiske mødelokaler 90 meter over jordens overflade.

Jo færre folk der vier deres liv til det imaginære, jo bedre.

Det var ligegodt satans.

Hilsen

Khaled Xiong David Mogensen.

Undskyld det lange navn.

Anonym sagde ...

Øv. Det var ellers en udenmærket kommentar.