torsdag, februar 23, 2006

So Zoo Me!

Gennem det sidste halve år har jeg i min fritid arbejdet på en tegneserie stribe (i stil med dem i aviserne) kaldet So Zoo Me! Jeg har nu endeligt fået tegneserien klar, og fået lagt den på Nettet. Den kan findes på http://www.sozoome.com og første tegneserie er allerede lagt ud. Fremover vil der hver fredag komme en ny stribe på siden. Det hele er på engelsk, så det er en fordel at kunne dette sprog ;)

Kommentarer, positive som negative, modtages glædeligt :)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Før var jeg en meget, meget trist farmer fra det sydlige Kina. Men så sagde min kone - hør nu hvad hun sagde - hun sagde til mig: Su Pa Xiow, du skal kigge på den der hjemmeside, sozoome.com.

Så kiggede jeg, og nu er jeg ikke en trist farmer mere, og jeg har min egen lejlighed på Holsterbro, jeg siger bare så mange gange tak!

Min kone har vist sig at være en mand.

Anonym sagde ...

Har helt klart potentiale, den stribe! Jeg kunne specielt godt lide den med abort :-)
Meget ren og stilistisk stribe - rent grafisk. Det kan både have sine for- og bagdele. Kan virke godt med et overkarikeret indhold, men det kan af samme grund også forsvinde i mængden, og virke plagieret.
Men det er vel ligemeget, hvis bare man kan få sig et godt grin :-)

Hah!