torsdag, december 01, 2005

Så det jul igen!!

"Så er det jul igen .. Så det jul igen .. Nej hvor er det dejligt det er juuuuuuuuul! HOLD KÆFT MAND!"

Så skete det .. Det blev december, og selvom julen allerede startede i oktober for butikkerne, så er det nu også blevet jul for alle os andre.

Hvad betyder jul så for undertegnede? Først og fremmest betyder det 3-4 kg ekstra og et nytårsfortæst om at have mistet dem igen inden næste december. Samtidig betyder det også gaveræs, julefrokoster og ikke mindst: Æbleskiver. MASSER af æbleskiver. Og risalamande .. gerne uden alamande .. for jeg hader mandler.

Det jeg elsker mest ved julen, er at folk bliver så venlige, og pludselig er vi alle gode venner. Tollundkvinden ved siden af kan godt holde til, at mit tv står på stand-by. Elefanten ovenpå holder sig mere i ro (måske fordi julebryggen er kraftigere end det almindelige sprøjt han ellers indtager til dagligt), og gamle damer kan pludselig stå op i bussen, hvis de vel og mærke kun skal nogle få stop. Jo .. Julen er hjerternes fest.

Men hvad er jul uden gaver? For at forsøde julen for denne blogs læsere har jeg, i samarbejde med de gode nisser fra SmileyWeb.dk, sammensat en kavalkade af sjov og spas til hver dag frem til juleaften .. En slags julekalender om man vil. Samtidig vil jeg her fra bloggen igennem december forsøge at forudse julevejret. Så følg med, og bliv jule-lalle-glad.

Vi ses til julefrokosten *<|:D

Ingen kommentarer: